Veebipoe Aasta Raamat (edaspidi
Veebipood) omanik on OÜ Aasta Raamat (registrikood 10841947; KMKR EE100740419), asukohaga Uus 27, 10111 Tallinn.
Aasta Raamat OÜ on isikuandmete vastutav töötleja. Maksete teostamiseks edastab Aasta Raamat OÜ vajalikud isikuandmed volitatud töötleja AS SEB Pangale.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on
märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub
ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse
ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes
vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud
tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning
valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu
suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
Leping jõustub alates tasumisele
kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik
tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat
esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise
kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Makseviisid
Tellitud kauba eest on võimalik tasuda pangalingi kaudu (pangalinke pakub AS SEB Pank) või arve alusel Aasta Raamat OÜ arveldusarvele (EE041010220023320016). Maksed toimuvad eurodes.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse
riikidesse: Eesti
E-poe tarnepartner on Itella Estonia OÜ (Itella SmartPOST).
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning
vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Eestisisesed saadetised jõuavad
üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu
jõustumist.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup
kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal
õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks
on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse
kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba
olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba
testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks
kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel
on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu
vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba
ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile info@aastaraamat.ee hiljemalt 14 päeva
jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja,
välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele
kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
Ostja peab kauba tagastama avalduse
esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud
perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba
kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel
arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete
tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni
ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb
toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud
Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist
erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis
ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda
müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on
eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba
lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja
üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba
üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest
ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava
eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel
pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile
info@aastaraamat.ee või helistada telefonil: +3725047881
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis
on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on
puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega
kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood
ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud
kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva
jooksul.
Isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt
sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress,
pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.
Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et
kohale toimetada kaupa.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas
pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@aastaraamat.ee või
helistada telefonil: +3725047881
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda
vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste
komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin.
Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel
sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis
on tasuta.